Часто отвечаемые відповіді
-
Відправляєте Ви післяплатою?
З недавнього часу ми додали послугу відправлення післяплатою Новою Поштою, АЛЕ! післяплатою ми відправляємо ТІЛЬКИ! з передоплатою в розмірі 20% від суми замовлення (без передоплати відправляються тільки товари з розділів "Штори нитки" (https://darkshopod.com.ua/g82933954-shtory-niti), "Тасьма Туреччина" (https://darkshopod.com.ua/g83165059-tesma-turtsiya) і "Готові кухонні фіранки" (https://darkshopod.com.ua/g83467900-gotovye-kuhonnye-zanaveski))
Ми довіряємо нашим клієнтам, але маючи певний досвід роботи в цій сфері, ми прийшли до висновку, що найбільш комфортний варіант і для нас і для клієнта - це невелика передоплата. З нашої сторони передоплата покриває витрати на доставку товару до клієнта і назад, у випадку, якщо клієнт відмовляється від посилки або просто зовсім не забирає її. Для Вас ,наших клієнтів, передоплата дозволяє "перестрахуватися" і не оплачувати відразу всю суму, тому як у багатьох, на жаль, є гіркий досвід.
Передоплата ПОВЕРТАЄТЬСЯ до Вас на карту (або будь-яким іншим зручним для Вас способом, при попередньому узгодженні) ТІЛЬКИ у разі браку товару, який зафіксований при отриманні безпосередньо на відділенні Нової пошти і підкріплений відповідними документами.
У разі, якщо ви не прийшли за посилкою (без вагомої і поважної на те причини (ми все розуміємо, бувають різні ситуації і ми завжди на зв'язку і готові піти назустріч!) або просто безпідставно передумали, передоплата НЕ повертається. Така політика компанії.
Якщо у Вас виникає недовіра➡подивіться наші відгуки https://darkshopod.com.ua/testimonials або переходьте на наш аккаунт Instagram https://www.instagram.com/darkshop_od/, там також є розділ "Відгуки" і особиста інформація про нас по тегу #darkshop_ктомы
Ми поважаємо себе і для нас неприпустимо "нажитися" за рахунок клієнта.
-
Боюся купувати по передоплаті...
Ми ЗАВЖДИ відверті з клієнтами, ми не ховаємо наші відгуки, завжди розповідаємо про виникаючі проблеми і результати їх вирішення. Усі відгуки легко знайти і подивитися (в записі https://www.instagram.com/darkshop_od/ або на сайті https://darkshopod.com.ua/) Ми не ховаємо наші особи, в пості-знайомство, а його можна знайти за тегом #darkshop_ктомы, є посилання на наші особисті акаунти. Ми не змінюємо аватарку і ім'я профілю,назва сайту (що, до речі, часто роблять шахраї). І ми завжди раді відповісти на всі Ваші запитання і детально проконсультувати!!!
-
Коли відправка?
Планові відправки у нас у вівторок, четвер і суботу. Відправка товару здійснюється після його оплати або після попередньої оплати в розмірі 20% від суми замовлення. І ми завжди йдемо на зустріч клієнту! Якщо замовлення Вам потрібен терміново, пишіть про це (та й ми самі завжди уточнюємо) і ми обов'язково що-небудь придумаємо 😉 АЛЕ! в п'ятницю і в неділю відправок немає, просто тому що склад вихідний,за винятком тих випадків, коли товар оплачений і спеціально відкладено для Вас на ці дні (за попереднім погодженням,і, якщо забраний товар зі складу на вихідні)
Відправка товарів в категорії "Тюль і Штори" здійснюється щодня, КРІМ п'ятниці.
Якщо замовлення узгоджений до 11:00 (в індивідуальних випадках буває і пізніше), він виїде до Вас в той же день до 15:00
-
Чи є повернення/обмін?
Возврат в случае брака происходит ВСЕГДА и осуществляется за наш счёт! Мы всегда готовы признавать свои ошибки, и, если Вы получили не тот товар (качество/размер/брак) по вине нашего менеджера возврат или обмен мы ГАРАНТИРУЕМ!!! Он также происходит за наш счёт! В случае, если все в порядке, но Вы просто передумали, возврат действует НЕ на все модели, лучше сразу уточнять этот момент у менеджера!
В соответствии с Законом Украины "О защите прав потребителей" покупатели нашего магазина имеют право обменять или вернуть купленный у нас товар в течение первых 14 дней после покупки.
Пожалуйста, обратите внимание, согласно Разделу II, статье №9 Закона Украины "О защите прав потребителей" - обмену или возврату подлежит только новый товар, который не был в употреблении и не имеет следов использования: царапин, сколов, потёртостей.
А так же должно быть сохранено:
полный комплект товара;
целостность и все компоненты упаковки: ярлыки (наклейки), пломбы, заводская маркировка,упаковка должна быть не разорванная и не иметь царапин;
При выявлении брака,при получении товара и составлении соответственного акта при сотруднике почты,возврат и обмен осуществляется за счет компании!
-
Де подивитись розмірну сітку?
Розмірна сітка є практично в кожній картці товару. Якщо розмірної сітки в картці немає, Ви завжди можете написати нам в чат, або на Viber (+380997093137) і ми надішлемо Вам її особисто.
А якщо у Вас виникли труднощі при виборі розміру, Ви завжди можете написати нам свої параметри (об'єм грудей /талії /стегон) і менеджер допоможе визначитися з розміром!
- Догляд за зимовими речамиА тепер - про догляд 😉 Не про той догляд, коли приносиш в хімчистку, платиш гарні гроші і йдеш, а про домашню прання, коли натискаєш кнопку, вибираєш режим і йдеш на кухню пити чай 😂Повна версія статті