Кошик
2085 відгуків
+380 (95) 816-47-22
+380 (99) 709-31-37
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Магазини Rozetka
  • Укрпошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на рахунок
  • Післяплата (наложенный платёж) з передоплатою 150 грнПісляплатою (наложенный платёж) ми відправляємо з передоплатою 150 грн. (без передоплати відправляються тільки товари з розділу: "Тюль и штори"*) При виборі післяплати, сплата за замовлення здійснюється на відділенні пошти, при отриманні. Сплачується вартість замовлення + доставка замовлення + комісія за післяплату (для Нової пошти комісія складає 20 грн + 2% від суми післяплати) ⠀ *При замовленні товарів з розділу "Штори ніті" з додатковою послугою "Підшив тасьми", замовлення відправляється по передоплаті або післяплатою (наложенный платёж) з передоплатою у розмірі вартості підшиву тасьми. Оскільки підшив тасьми ми виконуємо безпосередньо під клієнта. І, після підшиву тасьми штори неможливо повернути до початкового вигляду.
  • Післяплата

🔵 Ми працюємо по 100% передоплаті і накладеним платежем Новою Поштою, АЛЕ! післяплатою ми відправляємо ТІЛЬКИ! з передоплатою в розмірі 20% від суми замовлення (без передоплати відправляються тільки товари з розділів "Штори нитки" (https://darkshopod.com.ua/g82933954-shtory-niti), "Тасьма Туреччина" (https://darkshopod.com.ua/g83165059-tesma-turtsiya) і "Готові кухонні фіранки" (https://darkshopod.com.ua/g83467900-gotovye-kuhonnye-zanaveski))

Ми довіряємо нашим клієнтам, але маючи певний досвід роботи в цій сфері, ми прийшли до висновку, що найбільш комфортний варіант і для нас і для клієнта - це невелика передоплата. З нашої сторони передоплата покриває витрати на доставку товару до клієнта і назад, у випадку, якщо клієнт відмовляється від посилки або просто зовсім не забирає її. Для Вас ,наших клієнтів, передоплата дозволяє "перестрахуватися" і не оплачувати відразу всю суму, тому як у багатьох, на жаль, є гіркий досвід.

Передоплата ПОВЕРТАЄТЬСЯ до Вас на карту (або будь-яким іншим зручним для Вас способом, при попередньому узгодженні) ТІЛЬКИ у разі браку товару, який зафіксований при отриманні безпосередньо на відділенні Нової пошти і підкріплений відповідними документами.

У разі, якщо ви не прийшли за посилкою (без вагомої і поважної на те причини (ми все розуміємо, бувають різні ситуації і ми завжди на зв'язку і готові піти назустріч!) або просто безпідставно передумали, передоплата НЕ повертається. Така політика компанії.

Якщо у Вас виникає недовіра➡подивіться наші відгуки https://darkshopod.com.ua/testimonials або переходьте на наш аккаунт Instagram https://www.instagram.com/darkshop_od/, там також є розділ "Відгуки" і особиста інформація про нас по тегу #darkshop_ктомы

Ми поважаємо себе і для нас неприпустимо "нажитися" за рахунок клієнта.
🔵 Оплата на банківську карту.
Як тільки Ви визначаєтеся з усіма характеристиками товару і підтверджуєте замовлення, ми висилаємо реквізити для оплати (і так, номер картки ми висилаємо окремим повідомленням, щоб зручно було скопіювати в банківське додаток, якщо потрібно 😄) Ми будемо вдячні, якщо Ви повідомте нас про оплату замовлення🙏
🔵здійснюємо Відправку Новою Поштою, але за бажанням, можемо відправити та іншими кампаніями (Укрпошта, Justin)
🔵Отправка за счёт получателя (кроме случаев, когда действует акция на бесплатную доставку или пересылки товара с браком)
🔵 В основном, отправка осуществляется в тот же день или на следующий день после оплаты заказа. Мы сообщим Вам сроки оплаты, которые необходимы для отправки в тот же день. (редко бывают моменты с поставщиками, но, если сроки отправки Вашего заказа меняются - мы первым делом предупреждаем Вас об этом и, если сроки Вам не подходят мы возвращаем оплату)
🔵Повернення/обмін товару можливий у випадку шлюбу, помилки менеджера в кольорі/розмірі (так, наші менеджери теж люди і вони іноді помиляються, а людський фактор виключити повністю, на жаль, неможливо)
При цьому необхідно перевірити товар у поштовому відділенні та скласти акт про наявність шлюбу.
Ми максимально ретельно перевіряємо кожен Ваш замовлення та запобігаємо потрапляння до товару з браком (але людський фактор на 100% виключити не можемо). Ми рекомендуємо перевіряти товар на пошті👌
Ми повідомимо всі відомі нам характеристики товару, щоб Ви могли максимально точно підібрати розмір і відповімо на всі Ваші❓

Ми працюємо по 100% передоплаті і післяплатою, АЛЕ! післяплатою ми відправляємо з передоплатою 150 (без передоплати відправляються тільки товари з розділу "Тюль і штори" )

Ми довіряємо нашим клієнтам, але маючи певний досвід роботи в цій сфері, ми прийшли до висновку, що найбільш комфортний варіант і для нас і для клієнта - це невелика передоплата. З нашої сторони передоплата покриває витрати на доставку товару до клієнта і назад, у випадку, якщо клієнт відмовляється від посилки або просто зовсім не забирає її. Для Вас ,наших клієнтів, передоплата дозволяє "перестрахуватися" і не оплачувати відразу всю суму, тому як у багатьох, на жаль, є гіркий досвід.

Передоплата ПОВЕРТАЄТЬСЯ до Вас на карту (або будь-яким іншим зручним для Вас способом, при попередньому узгодженні) ТІЛЬКИ у разі браку товару, який зафіксований при отриманні безпосередньо на відділенні Нової пошти і підкріплений відповідними документами.

У разі, якщо ви не прийшли за посилкою (без вагомої і поважної на те причини (ми все розуміємо, бувають різні ситуації і ми завжди на зв'язку і готові піти назустріч!) або просто безпідставно передумали, передоплата НЕ повертається. Така політика компанії.

Якщо у Вас виникає недовіра➡подивіться наші відгуки https://darkshopod.com.ua/testimonials або переходьте на наш аккаунт Instagram https://www.instagram.com/darkshop_od/, там також є розділ "Відгуки" і особиста інформація про нас по тегу #darkshop_ктомы

Ми поважаємо себе і для нас неприпустимо "нажитися" за рахунок клієнта.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner